آژانس مسافرتی الماس نشان

ساخت وبلاگ

 قیمت تور بالی  به طور متوسط از 4 میلیون شروع میشود و بنا به اینکه چند روز و در چه هتل و در کدام فصل و با کدام نرخ تور بالی  آژانس الماس نشان مسافرت خواهید کرد بستگی دارد. البته در بعضی از تورهای بالی، علاوه بر بالی، شما را به جاکارتا یا سنگاپور یا هر دوی این ها می برند که طبیعتاً قیمت ها بالاتر می رود.

فرودگاه بالی

فرودگاه بین‌المللی بالی در 13 کیلومتری (8 مایلی) غرب Denpasar قرار دارد. امکانات آن شامل رستوران ها، صرافی های متعدد، اداره پست، امکان دسترسی رایگان به اینترنت، دفتر اطلاعات توریستی، آژانس های مسافرتی، موسسات اتومبیل کرایه‌ای، فروشگا ههای متعدد و استراحت‌گاه‌های VIP است.

تور بالی

پرواز بالی حدود 12 ساعت طول میکشد که با هواپیمایی قطر ایر وی انجام میگیرد در این پرواز پذیرایی از مسافران انجام میگیرد. محل اقامت ما بنا به  هزینه تور بالی  در یکی از هتل های بالی میباشد .

تور ارزان بالی نوروز 96   آژانس الماس نشان خدمات زیر ارائه میدهد :

·         ترانسفر فرودگاه

·         اقامت در هتل با صبحانه

·         تورلیدر فارسی زبان

·         گشت شهری با ناهار

·         سیم کارت

·         ویزا

·         بلیط رفت و برگشت با پرواز قطر ایر

رسیدن به بالی بسیار آسان است.علیرغم آنچه شما تصور می کنید سفر به این قطعه از بهشت زمینی پروردگار از انجام یک سفر بین شهری در کشور ما بسیار ساده تر است. شما برای رسیدن به بالی فقط کافیست که گوشی تلفن را برداشته و به آژانس های مسافرتی الماس نشان زنگ بزنید. پرواز به بالی معمولاٌ از طریق کشور قطر و با هواپیمایی قطر ایر وی که یکی از خطوط پنج ستاره جهان می باشد انجام میگیرد زمان سفر بین تهران و دوحه حدوداً دوساعت یعنی برابر با مدت زمان سفر شما از منزل تا فرودگاه امام تخمین زده خواهد شد. این پرواز شما را از کمربند استوا عبور داده و به نیمکره جنوبی زمین انتقال خواهد داد.

 

آژانس مسافرتی الماس نشان...
ما را در سایت آژانس مسافرتی الماس نشان دنبال می کنید

برچسب : قیمت تور بالی, نرخ تور بالی, هزینه تور بالی, تور بالی نوروز 96, تور ارزان بالی, نویسنده : admin almasneshantour بازدید : 134 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 17:57

امروزه دغدغه زوج های جوان مسائلی مانند قیمت باغ عروسی،اجاره باغ عروسی،باغ عروسی تهران،باغ عروسی با قیمت مناسب، تالار عروسی،تالار پذیرایی،سالن عروسی و غیره است. در واقع یکی از مهمترین نکاتی که در برگزاری یک مراسم عروسی خوب و ایده آل نقش بسزایی دارد، انتخاب مناسب محل برگزاری عروسی می باشد. 

کار گروه برگزاری مراسم عروسی و تشریفات ژینو تقریبا با تمامی باغ های عروسی و سالن های اجتماعات مناسب  جهت برگزاری عروسی و تالار های مجلل قرار داد همکاری دارد و این امکان را به عروس و داماد ها می دهد که  با توجه به  شرایط و سلیقه و بودجه ای که برای مراسم عروسی خود در نظر گرفته اند از بین بیش از یکصد مورد باغ عروسی و سالن و ...محلی مناسب برای اجرای یک مراسم ایده آل و رویایی برای خود انتخاب کنند.

عوامل بسیاری همچون  تاریخ اجرای مراسم عروسی , بودجه تامین شده برای اجاره باغ سالن یا تالار دوری یا نزدیکی به محل سکونت  میهمانها , امکانات باغ عروسی یا سالن مورد نظر ( محوطه کاری , نورپردازی ,...) تعداد و ورودی مدعوین می تواند در این انتخاب نقش داشته باشد که با توجه به تنوعی که تشریفات ژینو برای شما عروس و دامادها فراهم کرده است این انتخاب  می تواند به راحتی انجام شود. همچنین شما می توانید با مشورت و همفکری مشاوران ما از تخفیف های ویژه  فصلی و هفتگی ژینو بهره مند شوید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تشریفات عروسی،  تشریفات مجالس، باغ عروسی  به سایت  زیر مراجعه کنید.

www.zhinowp.com

آژانس مسافرتی الماس نشان...
ما را در سایت آژانس مسافرتی الماس نشان دنبال می کنید

برچسب : تشریفات عروسی, تشریفات مجالس, باغ عروسی, نویسنده : admin almasneshantour بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 26 دی 1395 ساعت: 14:07

سوچی شهری زیباو مناسب گردشگری در روسیه واقع در سرزمین کراسنودار در مرز غربی روسیه است.

 

سوچی به دلیل جذابیت های فراوان تکه ای از بهشت بر روی زمین لقب گرفته است و دارای آب و هوایی معتدل ومطبوع است.

 

شهر سوچی به دلیل آفتاب ، آب و هوای کوهستانی و گیاهانی کم نظیر ، خواص درمانی چشمه های آب معدنی و خاک شفا بخش خود یک تفریحگاه فوق العاده برای بهبود سلامتی به شمار میرود.

 

از جاذبه های گردشگری سوچی می توان دریای سیاه سوچی ، مراکز تفریحی و سلامت سوچی ، چشمه آب معدنی ماتسستا سوچی ، آخون بزرگ سوچی ، بیشه ی چوب شمشکی و سرخدار سوچی ، چایخانه ی معروف سوچی ، پارک آبی دلفین ها در منطقه ی آدلر سوچی ، پارک ریوییرا سوچی ، پارک دندراری سوچی ، تفرجگاه ساحلی سوچی ، تئاتر زمستانه سوچی ، پارک اقیانوسی سوچی ( دیسکاوری ورلد ) ، مجموعه ی آبشارهای سوچی ، پارک ملی سوچی ، اسکای پارک سوچی ، شهر بازی بزرگ آدلر سوچی ، مرکز خرید مورمال سوچی ، سالن نمایش ماندارین و پیست اسکی سوچی را نام برد.

تفرجگاه ساحلی سوچی

این تفرجگاه مختص پیاده روی بوده و گردشگران تور سوچی می توانند از قدم زدن در آن لذت ببرند. هتل های مجلل ماریتایم، هتل پارک، برج هایت، هتل های پولمن و مجموعه ی فانوس اسکندر در این ناحیه واقع شده است. تمام ساختمانهای تفرجگاه ساحلی توسط درختان بزرگ و زیبایی احاطه شده اند. بسیاری از درختان بزرگ بلوط ، افرا و درختان ماموت آمریکایی در اینجا رشد می کنند.

 

این ساحل زیبای دریای سیاه محل رویش درختان نخل عاجی که عرض تنه آن به یک و نیم متر می رسد اما اکثر درختان نخل چینی هستند که به زبان علمی آن ها را تراچیکارپوس فورتونی می نامند.

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تورسوچی، تور لوکس سوچی، تورارزان سوچی به سایت زیر  مراجعه کنید.

www.drmabolghasemi.com

آژانس مسافرتی الماس نشان...
ما را در سایت آژانس مسافرتی الماس نشان دنبال می کنید

برچسب : تورسوچی, تور لوکس سوچی, تورارزان سوچی, نویسنده : admin almasneshantour بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 26 دی 1395 ساعت: 12:58

بالی یکی از جزایر کشور اندونزی می باشد که امروزه از مهم ترین مراکز گردشگری جهان است. تور بالی یکی از پرطرفدارترین تورهای قاره آسیا و بلکه جهان است.

این جزیره با داشتن چشم اندازهای بسیار زیبا و وصف نشدنی، سواحل زیبا و تمیز و همچنین جنگل های سرسبز به مقصدی برای توریست ها تبدیل شده ،آب و هوای این جزیره گرم و استوایی است و همچنین این جزیره از لحاظ جغرافیایی نزدیک به سواحل شمال استرالیا و از طرفی هم در مرز دو اقیانوس بزرگ آرام و هند می باشد.

هر فصل از سال که باشد خورشید هر روز حوالی 6 بامداد در جزیره بالی طلوع میکند. این جزیره کوچک و سرسبز اندونزی یکی از اماکن اکو گردشگری بسیار جذاب جهان و قاره آسیا است که در هر زمانی از سال تعداد بسیار زیادی گردشگر به آن سفر مینمایند

شما با سفر به بالی می توانید علاوه بر استفاده از امکانات توریستی و تفریحی متنوع آن مانند: فیل سواری، دیدار از معابد دیدنی مردم این جزیره و همچنین گردش در شهرها و روستاهای آنجا لذت ببرید و عکس های بیاد ماندنی از خود و همراهانتان بیاندازید.

به شما توصیه می کنیم در صورت تمایل هر چه زودتر جهت رزرو تور لوکس بالی ، قیمت تور بالی و دیدن جاذبه های  بالی، این  جزیره شگفت انگیز شرق آسیا اقدام کنید

 

 www.almasneshantour.com

آژانس مسافرتی الماس نشان...
ما را در سایت آژانس مسافرتی الماس نشان دنبال می کنید

برچسب : تور بالی, تور لوکس بالی, قیمت تور بالی, نویسنده : admin almasneshantour بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 14 دی 1395 ساعت: 20:01

 

کوش‌آداسی با دیدنی‌های تاریخی، سواحل زیبا و جنگل‌های کاج کناره‌ی دریا، برای خود ترک‌ها هم شهری ییلاقی و تفریحی به حساب می‌آید. تابستان‌های گرم و آفتابی و زمستان‌های معتدل و بارانی، باعث شده سفر به کوش‌آداسی، هر موقع سال، جذابیت‌های خودش را داشته باشد؛ ولی با تمام این‌ها، بهار این شهر با وجود گل‌های کاغذی رنگارنگ و دریای آرام و خیابان‌های گل‌کاری‌شده، چیز دیگری است.کوش‌آداسی فرودگاه ندارد، ولی رفتن به آن‌جا از طریق فرودگاه ازمیر، که در هشتادکیلومتری شهر واقع شده، امکان‌پذیر است.کوش‌آداسی، به سواحل شنی و صخره‌ایش معروف است. یکی از پرطرفدارترین سواحل برای انواع ورزش‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب  است.

 

معرفی جاذبه گردشگری کوش‌آداسی

 

پاموک کاله ( پاموک قلعه ):

 پاموک کاله یا قصر پنبه ای با teraverten های سفید، آبهای گرم و شهرهای آنتیک، یک مرکز بسیار مهم گردشگری بوده که در استان دنیزلی قرار دارد و می توان از طریق جاده زمینی به پاموک کاله که در 18 کیلومتری دنیزلی قرار دارد رفت و آمد نمود.ودر نزدیکی بودروم و کوش آداسی واقع است

 

یاموک کاله 

 

 جزیره‌ی کبوتر:

 جزیره‌ی کبوتر هم جزیره‌ی کوچکی است که با یک جاده‌ی باریک به شهر وصل می‌شود؛ در فصل مهاجرت پرندگان، خانه‌ی پرنده‌ها می‌شود و یک‌جورهایی سمبل کوش‌آداسی است؛ ساحلی دنج و خلوت دارد و برای آدم‌هایی که دنبال آرامش هستند و می‌خواهند دور از هیجان باشند، جای زیبایی است.

 

 

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور کوش‌آداسی , قیمت تور کوش‌آداسی و تور لوکس کوش‌آداسی به وبسایت زیر مراجعه کنید

 

www.almasneshantour.com

آژانس مسافرتی الماس نشان...
ما را در سایت آژانس مسافرتی الماس نشان دنبال می کنید

برچسب : تور کوش آداسی, قیمت تور کوش آداسی, تور لوکس کوش آداسی, نویسنده : admin almasneshantour بازدید : 146 تاريخ : شنبه 11 دی 1395 ساعت: 14:40

 

بلغارستان یکی از کشورهای بالکان است که کوه های بی نظیری دارد و در گذشته بخشی از امپراتوری عثمانی محسوب می شد. به همین دلیل فرهنگ آن ترکیبی از فرهنگ ترکی و اروپایی است.

بلغارستان 

بلغارستان با کشورهای یونان، ترکیه، رومانی، صربستان و جمهوری مقدونیه همسایه است و در شرق جمهوری دریای سیاه قرار دارد. شمال کشور تابستان های گرم و زمستان های سرد دارد، در حالی که جنوب شرق از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار است. بیشتر اقلیم بلغارستان دارای آب و هوای سرد و کوهستانی است و نواحی ساحلی دریای سیاه نیز آب و هوایی معتدل و مرطوب دارد. آژانس مسافرتی الماس نشان ارائه دهنده تور لوکس بلغارستان به معرفی بخشی از جاذبه گردشگری این کشور دعوت می کند

 

 

معرفی جاذبه گردشگری بلغارستان

شهر ساحلی وارنا

وارنا پس از سوفیا و پلوودیو سومین شهر بزرگ بلغارستان است. این شهر بر کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه وارنا واقع شده و بندر مهمی در بخش شرقی بلغارستان به شمار می رود. این شهر در 470 کیلومتری شمال شرقی صوفیه قرار دارد و شهرهای مهم اطراف دوبریخ، شومن و بورگاس هستند.وارنا، یکی از شهرهای بندری و زیبای کشور بلغارستان است و با 350 هزار نفر جمعیت، بر کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه وارنا واقع شده و بندر مهمی در بخش شرقی بلغارستان به شمار می رود. وارنا یکی از شهرهای فعال و در حال توسعه بلغارستان دارای جاده های ارتباطی خوب، هوای عالی و حمل و نقل دریایی و راه آهن است. یک خط قایق برقی که به وسیله سیم از این طرف رودخانه به آن طرف رودخانه می رود نیز در وارنا وجود دارد.

 

 

 

صوفیا  

صوفیا شهری است محصور بین رشته کوه ها، یک شهر بزرگ صنعتی که مرکز فرهنگ و خلاقیت بلغارستان نیز به شمار می آید. با وجود خیابان های عریض، پارک های زیبا و ساختمان های جدید و مدرن به سختی می توان باور کرد که این شهر قدمت تاریخی 1000 ساله دارد.مناطق دیدنی صوفیا عبارتند از بولوار ویتوشا، پارک آزادی، کلیسای مدور ژرژ مقدس، آب گرم معدنی، کاخ سابق سلطنتی و موزه ملی ایران.

صوفیا 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور بلغارستان , قیمت تور بلغارستان به وبسایت زیر مراجعه کنید

 

www.almasneshantour.com

آژانس مسافرتی الماس نشان...
ما را در سایت آژانس مسافرتی الماس نشان دنبال می کنید

برچسب : تور بلغارستان, قیمت تور بلغارستان, تور لوکس بلغارستان, نویسنده : admin almasneshantour بازدید : 149 تاريخ : شنبه 11 دی 1395 ساعت: 14:11

 سوچی یک شهر گردشگری روسیه واقع در سرزمین کراسنودار در مرز غربی این کشور است.از جمعیت سوچی ۷۰ درصد روس تبار و ۲۰ درصد ارمنی تبار هستند. حدود ۲ درصد از جمعیت سوچی از تبار اوکراینی و ۲ درصد نیز گرجی به شمار می روند. مطابق با نتایج سرشماری سال ۲۰۱۰ میلادی جمعیت شهر سوچی و حومه ی آن مجموعاً ۴۲۰٬۵۸۹ نفر برآورد شده است که از این تعداد ۳۴۷٬۹۳۲ نفر در داخل منطقه شهری سوچی زندگی می کنند.

سوچی به دلیل آفتاب ، آب و هوای کوهستانی و گیاهان کم نظیر ، خواص درمانی چشمه های آب معدنی و خاک شفا بخش خود یک تفریحگاه فوق العاده برای بهبود سلامتی به شمار می رود.

 

جاذبه های سوچی عبارتند از : دریای سیاه سوچی ، مراکز تفریحی و سلامت سوچی ، چشمه ی آب معدنی ماتسستا سوچی ، آخون بزرگ سوچی ، بیشه ی چوب شمشکی و سرخدار سوچی ، چایخانه ی معروف سوچی ، پارک آبی دلفین ها در منطقه ی آدلر سوچی ، پارک ریوییرا سوچی ، پارک دلفین ریوییرا سوچی ، پارک دندراری سوچی ، تفریحگاه ساحلی سوچی ، تئاتر زمستانه ی سوچی ، پارک اقیانوسی سوچی (دیسکاوری ورلد) ، مجموعه آبشارهای سوچی ، پارک ملی سوچی و اسکای پارک سوچی

پارک دندراری سوچی:

پارک دندراری در منطقه خوستینسکی سوچی واقع شده است. دندراری از کلمه یونانی گرفته شده است و به معنی مجموعه درختان می باشد. این پارک شامل 1700 گونه گیاهی می باشد. پارک دندراری در سال 1892 به وسیله ریازان نوبلمن روزنامه نگار، نویسنده و کلکسیونر آثار هنری سرگی خودکوو تاسیس شد. یکی از مزایای این باغ بهره مندی از تله کابین پیست اسکی سوچی است که مسافران و گردشگری تور روسیه را به بام سوچی می رساند و از بام سوچی علاوه بر لذت از زیباییهای باغ و مناظر شگفت انگیز دریای سیاه می توانند از زیباییهای چشم انداز شهر لذت ببرند.

دندراری مجموعه ای منحصر به فرد از گیاهان کمیاب و عجیب از نقاط مختلف جهان از جمله گونه های از آمریکای شمالی و جنوبی ، استرالیا و نیوزلند ، قفقاز ، چین و ژاپن ، شرق دور و هیمالیا در زمینی به مساحت 48 هکتار گردآوری شده است.اکثر این گیاهان در طول سال سر سبز می باشند

 

مرکز خرید مورمال سوچی

شهر توریستی سوچی شامل مناطق مختلفی چون آدلر، کراسنایا پولیانا و روزاخوتر می باشد که هر کدام دارای مراکز متعدد خرید و پاساژهای بزرگ هستند. اما در کل خود منطقه سوچی مرکز خریدی مشهور و کامل دارد به نام مرکز خرید مورمال. این مرکز خرید نسبت به تمام پاساژهای سوچی دارای قیمت های مناسب تری است و از نظر تنوع برند از دیگر مراکز خرید کامل تر است

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آژانس الماس نشان با ارائه پیشنهادهای ویژه برای تور لوکس سوچی و همچنین قیمت مناسب تور سوچی شما را شگفت زده خواهد کرد.حتما" برای اطلاع از قیمت تور سوچی به سایت ما مراجعه کنید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

پیست اسکی سوچی:

پیست اسکی سوچی از امن ترین استراحتگاه ها و بهترین پیست های اسکی روسیه در سوچی می باشد.

این مکان شامل کلبه های ییلاقی ، هتل و رستوران های متعددی می باشد

به منظور بهبود مشکلات حمل و نقل برای بازیهای المپیک 2014 خط راه آهنی احداث شده است که منطقه را به فرودگاه دهکده المپیک و مرکز سوچی متصل می کند.

 

پیست اسکی سوچی دارای 3 سازه کابلی است که هر کدام به مسیرهای تفریحی و مجموعه ای مستقل می رود.

آژانس مسافرتی الماس نشان...
ما را در سایت آژانس مسافرتی الماس نشان دنبال می کنید

برچسب : تور لوکس سوچی, تور سوچی, قیمت تور سوچی, نویسنده : admin almasneshantour بازدید : 134 تاريخ : شنبه 11 دی 1395 ساعت: 13:54